Školenie GDPR: Online marketing pod kontrolou
PRAKTICKÉ ŠKOLENIE
Online marketing prináša množstvo príležitostí, ale aj hrozieb súvisiacich s ochranou osobných údajov. Nariadenie GDPR špecifikuje spôsob a podmienky, za ktorých môže spoločnosť od 25. mája 2018 osobné údaje spracúvať. Na školení sa dozviete, čoho všetkého sa GDPR v online marketingu týka a ako sa s tým vysporiadať.
CIELE
Cieľom školenia je ukázať na praktických príkladoch, akým spôsobom jednoducho a správne aplikovať požiadavky GDPR v online marketingu.
CIEĽOVÁ SKUPINA
- Konateľ, majiteľ,
- obchodný a marketingový riaditeľ,
- marketingový manažér,
- tvorca a vývojár webových stránok, prípadne iných online marketingových nástrojov,
- firemný právnik,
- zodpovedná osoba podľa GDPR.
CIEĽOVÁ ORGANIZÁCIA
- Každá spoločnosť, ktorá využíva akúkoľvek formu online marketingu,
- spoločnosť, ktorá podniká v oblasti online marketingu.
OBSAH
- Stručné a praktické vysvetlenie zásad GDPR,
- GDPR pre weby, e-shopy a portály,
- GDPR v online marketingu,
- GDPR pri cross-sell a up-sell,
- GDPR pri rôznych cestách získavania a využívania databáz v online marketingu,
- GDPR ako predajný argument.
Každý z účastníkov má zároveň možnosť poslať min. tri dni pred konaním školenia otázky lektorke (marketing@avris.sk), ktorá ich riešenie zapracuje do obsahu školenia.
ROZSAH
4 hodiny
CENA
Dohodou
CENA ZAHŔŇA
- 4-hodinové školenie vedené odborníčkou s praktickými skúsenosťami.
Lektorka má praktické skúsenosti v marketingu viac ako 15 rokov, s ochranou osobných údajov skúsenosti viac ako 5 rokov a je certifikovaným interným audítorom systémov manažérstva informačnej bezpečnosti podľa STN ISO/IEC/ 27001:2014.
- materiály pre účastníkov,
- občerstvenie.
NAJBLIŽŠÍ TERMÍN
Informácia na vyžiadanie.
Minimálny počet účastníkov na konanie školenia: 6 ľudí