Hľadáte niečo konkrétne?

Skúste zadať kľúčové slovo/-á.

DMS
DMS Avris

DMS

DMS je systém na evidenciu a prehľad dokumentácie. Prehľadná a jednoduchá databáza firemnej dokumentácie, ktorá má administratívnu časť pre spravovanie a verejnú časť pre prezeranie aktuálnej dokumentácie.

Dokumenty je možné zaraďovať do kategórii, oddelení a pridávať k nim ďalšie parametre, podľa ktorých sa dajú jednoduchšie vyhľadať. Systém uľahčuje a urýchľuje komunikáciu medzi zodpovednými osobami pomocou automatických notifikácii.

Súvisiace dokumenty a verzie v DMS

K existujúcim dokumentom je v DMS možné priraďovanie súvisiacich dokumentov a príloh. Taktiež je možné ku každému dokumentu priradiť ďalšie verzie. To znamená, že po schválení a zverejnení novej verzie dokumentu, bude automaticky aktualizovaný vo verejnom rozhraní a vo všetkých prepojeniach.

Schvaľovací proces

V systéme je možné určiť osoby, ktoré sú zodpovedné za schvaľovací proces dokumentu. V prípade, že všetci zodpovední užívatelia schvália daný dokument, je možné jeho zverejnenie do prezentačnej časti programu.

Notifikácie

Okrem zodpovedných osôb je možné k dokumentu priradiť aj ďalšie osoby, ktoré budú notifikované v prípade zmien v dokumente.

Záznam zmien dokumentov v DMS

Pri každom dokumente v DMS sú evidované zmeny, takže je zaznamenané kedy a ktorý užívateľ údaje zmenil, schválil a zverejnil.

Radi vám pomôžeme

Zásady spracúvania osobných údajov prevádzkovateľom Avris Consulting, s.r.o. nájdete v Ochrane osobných údajov

Prihláste sa k odberu nášho Newslettra.

Registrácia

Zásady spracúvania osobných údajov prevádzkovateľom Avris Consulting, s.r.o. nájdete v Ochrane osobných údajov

Odoslaním údajov súhlasím s ich spracúvaním na účely registrácie. Súhlas je dobrovoľný a môžem ho kedykoľvek odvolať.

Resetovať heslo

Radi Vám pomôžeme
Zásady spracúvania osobných údajov prevádzkovateľom Avris Consulting, s.r.o. nájdete v Ochrane osobných údajov