iQCRM
iQCRM je rýchly a efektívny nástroj na komplexné riadenie obchodu a obchodného tímu. Všetky informácie o obchodnom prípade máte na jednom mieste – od kontaktných informácií, prvé oslovenie klienta, stretnutie, vývoj obchodného prípadu, dodanie po fakturáciu.
Práca s databázou záujemcov a príležitostí v iQCRM
- Vytváranie databázy klientov s kontaktnými informáciami, priraďovanie obchodných príležitostí a zaznamenávanie aktivít.
- Automatické dotiahnutie informácií z obchodného registra SR.
- Pokročilé filtrovanie a vyhľadávanie.
Prístup kdekoľvek na svete
iQCRM je dostupné aj z mobilných telefónov a tabletov, takže vždy máte online informácie so sebou.
Vďaka integrovaným Google mapám ľahko nájdete klientov vo Vašom okolí.
Reporting, controlling v iQCRM
Reporty z aktuálnych dát v systéme Vám zabezpečia prehľad o množstve rozpracovaných obchodných príležitostí, ich stave, fakturácii a pod.
Fakturácia v iQCRM
Vytváranie faktúr priamo v systéme, sledovanie splatnosti faktúr s farebným vyznačením nezaplatených faktúr, automatické zasielanie upomienok.