ISO 20000
IMPLEMENTÁCIA | PRÍPRAVA NA CERTIFIKÁCIU | PORADENSTVO
ISO 20000 je norma orientovaná na IT služby, ktorá obsahuje referenčné procesy (ako majú procesy riadenia IT služieb vyzerať).
Rovnako ako ostatné normy ISO vyžaduje ISO 20000 (IEC 20000) následnú certifikáciu zavedeného systému riadenia (zavedených procesov) v organizácii. Výsledkom je certifikát, ktorý je medzinárodne uznávaný a je predpokladom určitej zrelosti a vyspelosti organizácie. Implementácie tejto dôležite normy prebehne v najvyššej kvalite a bez problémov v spolupráci s našimi konzultantmi.
ISO
O produkte
Popis ISO 20000
Vlastníctvom certifikátu ISO 20000 organizácia preukazuje vysokú úroveň riadenia svojich IT procesov a zvyšuje tým dôveryhodnosť u zákazníkov a partnerov. Je zameraná na riadenie IT procesov, teda na procesy v rozsahu zodpovednosti manažéra IT (CIO). Pokiaľ je systém riadenia služieb IT nastavený v zhode s požiadavkami normy je zárukou toho, že prostredie, v ktorom sa služby poskytujú, je riadené a kontrolované a teda sú vytvorené organizačné a technické predpoklady na to, aby poskytované služby spĺňali požiadavky zákazníkov na kvalitu. ISO / IEC 20000 je teda normou s podobným významom ako ISO 9001, avšak ISO / IEC 20000 je zameraná špecificky na prostredie podnikovej informatiky.
ISO
O produkte
Vhodnosť ISO 20000
Táto norma je použiteľná vo všetkých sektoroch a odvetviach, ale väčší význam má u firiem, ktoré dodávajú IT alebo poskytujú IT služby.
ISO
O produkte
Implementácia - fázy
Proces implementácie manažérstva IT služieb má z pohľadu poradenskej spoločnosti tieto základné fázy:
ISO
O produkte