DMS
DMS je systém na evidenciu a prehľad dokumentácie. Prehľadná a jednoduchá databáza firemnej dokumentácie, ktorá má administratívnu časť pre spravovanie a verejnú časť pre prezeranie aktuálnej dokumentácie.
Dokumenty je možné zaraďovať do kategórii, oddelení a pridávať k nim ďalšie parametre, podľa ktorých sa dajú jednoduchšie vyhľadať. Systém uľahčuje a urýchľuje komunikáciu medzi zodpovednými osobami pomocou automatických notifikácii.
Súvisiace dokumenty a verzie v DMS
K existujúcim dokumentom je v DMS možné priraďovanie súvisiacich dokumentov a príloh. Taktiež je možné ku každému dokumentu priradiť ďalšie verzie. To znamená, že po schválení a zverejnení novej verzie dokumentu, bude automaticky aktualizovaný vo verejnom rozhraní a vo všetkých prepojeniach.
Schvaľovací proces
V systéme je možné určiť osoby, ktoré sú zodpovedné za schvaľovací proces dokumentu. V prípade, že všetci zodpovední užívatelia schvália daný dokument, je možné jeho zverejnenie do prezentačnej časti programu.
Notifikácie
Okrem zodpovedných osôb je možné k dokumentu priradiť aj ďalšie osoby, ktoré budú notifikované v prípade zmien v dokumente.
Záznam zmien dokumentov v DMS
Pri každom dokumente v DMS sú evidované zmeny, takže je zaznamenané kedy a ktorý užívateľ údaje zmenil, schválil a zverejnil.
Pozrieť si ďalšie služby z oblasti vývoj softvéru.